Segítség munkaadóknak

Hogyan tudok regisztrálni munkaadóként a jobhunting.hu weboldalon?

Kattintson a „Regisztráció” linkre, ott válassza a „Munkaadóként regisztrálok” gombot, majd adja meg a szükséges adatokat, és már regisztrált is.

Elfelejtettem a jelszómat. Mi a teendő?

Bejelentkezésnél kattintson az „Elfelejtett jelszó” gombra és adja meg a regisztrációhoz használt e-mail címét. E-mail fiókjába automatikusan kiküldésre kerül egy jelszó visszaállító link.

Hogyan tudom szerkeszteni a céges adataimat?

Fiókjában a baloldali menüből válassza a „Céges adataim” menüpontot. Ott a mezők átírásával már szerkeszti is az adatokat. Kérjük, a végén ne felejtse el elmenteni a módosításokat! 

Van lehetőségem logót feltölteni?

Igen, van. Ezt a fiókjában a baloldali menüből, a „Logó feltöltése” menüpont alatt tudja megtenni.

Szeretném látni, hogy eddig milyen hirdetéseket adtam fel!

Erre a fiókjában a „Hirdetéseim” fül alatt van lehetősége. 

Hol látom, hogy álláshirdetésemet elfogadták-e már vagy még aktiválás alatt van?

A fiókjában szintén a „Hirdetéseim” fül alatt van erre lehetőség. Ott listázva megjelennek az Ön álláshirdetései. A listán szereplő STÁTUSZ jelzi Önnek, hogy hirdetése milyen állapotban van. 

Szeretném megnézni, hogy mennyien látták a hirdetésemet és hányan jelentkeztek rá!

Ezt a fiókban a „Hirdetéseim” fül alatt nézheti meg, ahol megjelenik Önnek, hogy hirdetését hányan nézték meg, illetve hányan jelentkeztek. Ha a jelentkezők résznél kattint, láthatja az állásra jelentkezők önéletrajz adatlapjait és kapcsolatba tud lépni a jelentkezőkkel. 

Hol látom az állásra jelentkezőket?

Ezt a fiókban a „Hirdetéseim” fül alatt nézheti meg, ha a jelentkezők résznél kattint, láthatja az állásra jelentkezők önéletrajz adatlapjait és kapcsolatba tud lépni a jelentkezőkkel. 

Szeretnék hirdetést feladni!

Álláshirdetés feladáshoz regisztrációra van szüksége. 

Ha ön bejelentkezés nélkül ad fel hirdetést, úgy a rendszer meg fogja követelni a hirdetés feladás bizonyos szakaszán a bejelentkezést/regisztrációt.

Ha Ön bejelentkezve szeretné álláshirdetését feladni, minden további nélkül megteheti, csomagjától függően.

 

Milyen csomagokkal tudok állást feladni?

Négy féle csomagunk van. S-es hirdetési csomag, amivel csak 1 db fizikai/szakmunka pozíciót adhat fel. M-es hirdetési csomag, mellyel csak 1 db szellemi pozíciót adhat fel. L-es hirdetési csomag, mellyel 5 db bármilyen hirdetésre van lehetősége. XL-es csomag, mellyel 10 db bármilyen hirdetést tud feladni. 

Hány napig látható az állásom a weboldalon?

Az XL-es, illetve L-es hirdetési csomagunk lehetőséget biztosít, hogy nyitott pozíciója, akár 35 napig jelen legyen oldalunkon. Ezen hirdetési csomagok élettartama 35 nap. Utána lejár és a hirdetések is lekerülnek az oldalról. Természetesen, ha már az első nap feladja az összes hirdetését és a megfelelő díj megfizetésre kerül, kollégáink átnézik a hirdetéseket és aktiválástól számítva 35 napig fognak futni. Amennyiben későbbre tervezi néhány állás meghirdetését, úgy azok időarányosan fognak megjelenni a 35. napig.

Amennyiben 1 db szellemi vagy fizikai/szakmunka állást szeretne feladni, úgy erre a célra válassza M-es, illetve S-es hirdetési csomagjainkat. Ezen hirdetések aktiválástól számítva 30 napig láthatók az oldalon.

Megjelenik az állásom hírlevelekben?

Igen. Amennyiben az álláskereső hírlevelet állított be az ön kategóriájában vagy pontosan hasonló pozícióra készített hírlevelet.

Milyen plusz funkció a kiemelés?

Kiemeléssel az álláshirdetés hatékonyságát növelheti. Más háttérszínnel jelenik meg a listában, így figyelemfelkeltő hatású. Illetve a kiemelt állások a főoldalon is megjelennek. 

Mit jelent, hogy ha automatikus frissítésem van a csomaghoz?

A rendszer bizonyos időközönként frissíti álláshirdetését, amennyiben csomagja tartalmaz ilyen frissítést vagy külön vásárolt hirdetéséhez. Ha a csomagjához 1 db automatikus frissítés tartozik, akkor abban az időintervallumban, amelyre a csomagja szól, 1-szer fog frissülni. Ilyenkor az állás egy adott kategóriában a lista elejére kerül.

Mit jelent a manuális frissítés?

A manuális frissítéssel Ön tudja befolyásolni, hogy az adott állás mikor kerüljön a lista elejére az adott kategóriában.

Mit jelent a közösségi média megjelenés?

A közösségi média megjelenés plusz funkcióval hirdetését megjelenítjük Facebook oldalunkon. Fontos, hogy ez a funkció nem hirdetést jelent, hanem megjelenítést! 

Mit jelent az érdeklődés alapú közösségi média hirdetés?

Ezzel a plusz szolgáltatással növelheti hirdetése hatékonyságát. Közösségi média által kínált oldalakon, mint például a Facbeook, meghirdetjük álláshirdetését azoknak a felhasználóknak, akik az adott témában érdeklődést mutatnak.

Mennyi időt kell várni, hogy hirdetésem látható legyen az oldalon?

Amint a hirdetés díja beérkezett számlánkra, munkatársaink megkezdik a hirdetések átnézését. Igyekszünk minél előbb aktiválni a hirdetéseket, de ez függ attól is, hogy mennyi állást szeretne feladni nálunk, illetve kell-e módosításokat végezni rajta. 

Hogyan tudok fizetni?

Lehetősége van utalással fizetni. Ekkor a hirdetések feladása után egy díjbekérőt állítunk ki az utalás részleteivel kapcsolatban, amelyet megküldünk e-mail címére. Fontos megjegyeznünk, hogy ha Ön ezt a fizetési opciót választotta, abban az esetben meg kell várnunk, míg a hirdetési díj befizetésre kerül számlánkra, csak utána tudnak munkatársaink a hirdetéssel foglalkozni.

 

Ha ön bankkártyás fizetést választott, a tranzakció azonnali, így munkatársaink azonnal megkezdik a hirdetések átvizsgálását.

 

Nem találok önéletrajz adatbázist.

Sok más funkció mellett, ezt is tervezzük bevezetni. Folyamatosan fejlesztjük az oldalt.

Elakadtam vagy kérdésem lenne. Hova fordulhatok?

Ha bármi kérdése merülne fel vagy elakadt volna a hirdetésekkel kapcsolatban, írjon nekünk az ugyfelszolgalat@jobhunting.hu e-mail címre.